شرایط ثبت‌نام منتقدان فیلم در جشنواره چهل‌ویکم/ ثبت‌نام آغاز شد

1 سال قبل | 10:49

اصحاب رسانه، منتقدان فیلم و نویسندگان سینمایی از دوشنبه ۲٨ آذر می‌توانند برای حضور در سینمای اهالی رسانه در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ثبت‌نام کنند.

به گزارش روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، در پی انتشار خبر شرایط ثبت‌نام «اصحاب رسانه» در این دوره جشنواره، شرایط حضور «منتقدان فیلم و نویسندگان سینمایی» با ارائه نمونه اثر نیز اعلام شد.

بر این اساس، بارگذاری سه نمونه یادداشت، تحلیل یا نقد مرتبط با فیلم‌های بخش‌های مختلف جشنواره چهلم فیلم فجر که تا قبل از آذر ماه ۱۴۰۱ به نام متقاضی در یکی از رسانه‌ها منتشر شده باشد، ضروریست.

منتقدان فعال در رسانه‌های دیداری و شنیداری هم می‌توانند لینک اینترنتی سه برنامه خود را ارسال نمایند. میزان حضور در سالن رسانه‌های دوره قبلی جشنواره فیلم فجر، یکی از ملاک‌های ارزیابی درخواست‌ها خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند از دوشنبه ۲٨ آذرماه ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.com ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.این زمان یک هفته‌ای غیرقابل تمدید است و به تقاضاهایی که بعد از تاریخ مقرر یا خارج از سامانه جشنواره ارسال ‌شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

منبع: سایت رسمی جشنواره فیلم فجر

برای اطلاع بیشتر از اخبار هنری  اینجا را کلیک کنید.

اخبار مرتبط

کتاب «سرمایه انسانی» توسط شهربازی قهرمانان منتشر شد.

کتاب «سرمایه انسانی» یکی از عناوین سلسله کتاب های بهره برداری از شهربازی ها است که اولین بار در...
22 ساعت قبل

استاد موسیقی از کما درآمد/ تلاش برای انتقال به مشهد

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران ضمن ارایه گزارشی از پیگیری روند درمان ذوالفقار بیتانه نوازنده برجسته دوتار خراسان، آخرین وضعیت...
1 روز قبل

اکران آنلاین «ویلای ساحلی» عیاری و ۲ فیلم دیگر

سه فیلم سینمایی «ویلای ساحلی»، «والدین امانتی» و «قطع فوری» قرار است در پلتفرم فیلم‌نت به صورت اختصاصی اکران...
1 هفته قبل

تئاتر رضوی پس از اختتامیه رها نمی‌شود/معرفی برترین‌ها به تئاترفجر

یک کارگردان تئاتر خیابانی معتقد است ویژگی جشنواره تئاتر رضوی این است که آثار پس از اختتامیه جشنواره رها...
2 هفته قبل