پایان نمایشگاه پرمخاطب «فرا لحظه» در گالری هیچا

2 ماه قبل | 11:43

زهرا محمدپور/هنر مشهد
نمایشگاه آنلاین “فرا لحظه” که از هفتم تا بیستم خرداد ماه در وبسایت گالری هیچا و متاورس برگزار شد، با استقبال چشمگیر مخاطبان و فروش شش اثر هنری به کار خود پایان داد.
در این نمایشگاه که با هدف ارائه تجربه‌ای نوین از هنر به مخاطبان برپا شده بود، آثار هنرمندان جوان و خلاق در معرض دید عموم قرار گرفت. بازدیدکنندگان می‌توانستند به صورت آنلاین از آثار دیدن کنند و یا در فضای متاورس به گشت و گذار در نمایشگاه بپردازند.
یکی از ویژگی‌های برجسته این نمایشگاه، ارائه آثار به صورت NFT بود. این ابتکار عمل، به نوبه خود رکوردهای جدیدی را در زمینه فروش آنلاین آثار هنری به ثبت رساند و نشان داد که پلتفرم‌های آنلاین می‌توانند فضایی مناسب برای تبادل و خرید و فروش آثار هنری باشند.
در جریان برگزاری این نمایشگاه، شاهد معاملات پویایی بودیم که در نهایت به فروش شش اثر هنری از هنرمندان برجسته منجر شد. این استقبال گرم، نشان‌دهنده‌ی عطش مخاطبان برای تجربه هنر در فضایی نوین و فرامرزی بود.
گالری هیچا در راستای رسالت خود، همواره از هنرمندان جوان و خلاق حمایت کرده است. نمایشگاه “فرا لحظه” نیز فرصتی برای معرفی و عرضه آثار این هنرمندان به مخاطبان بود.

اخبار مرتبط

انتشار ترجمه‌ای از عباس نعلبندیان پس ۵۲ سال

نمایشنامه «طلبکارها» نوشته اگوست استریندبرگ با ترجمه عباس نعلبندیان بعد از پنجاه‌ودوسال منتشر شد.
10 ساعت قبل

آخرین مجموعه شعر سعاد صباح به فارسی منتشر شد

آخرین مجموعه شعر سعاد الصباح شاعر و متفکر عرب به فارسی منتشر شد.

سعید راد درگذشت

سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون ایران صبح اول مرداد ماه در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

مستند «آی‌ آدم‌ها» و دغدغه‌ای ادامه‌دار برای بنی‌اعتماد

رخشان بنی‌اعتماد بیش از ۸ سال قبل مستند «آی آدم‌ها» را با محوریت یک موسسه نیکوکاری که در راستای...