سی و شش اثر به گنجینه گالری هیچا اضافه شد.

3 ماه قبل | 16:34

سی و شش اثر نقاشی در سبک‌های مختلف هنری به مجموعه آثار گالری هیچا افزوده شد.
گالری هیچا، یکی از مشهورترین گالری‌های آنلاین هنری است که از افزوده‌شدن سی و شش اثر هنری جدید به مجموعه خود خبر داد. این آثار شامل سی و شش نقاشی در سبک‌های مختلف هنری است.
مدیر این گالری در گفت و گو با هنر مشهد گفت: اضافه شدن این آثار به مجموعه آثار هنری گالری هیچا، تنوع و غنای این گنجینه را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.این مجموعه جدید شامل آثاری از هنرمندان جوان و پیشرو است که هر کدام به سبک و سیاق منحصربه‌فرد خود به دنیای هنر می‌پردازند. این آثار در حالی به مجموعه هنری هیچا اضافه شده‌اند که پیش‌ازاین 168 اثر هنری اعم از آثار حجمی، نقاشی و نقاشی‌خط در این گنجینه وجود داشتند. از مجموع این 168 اثر هنری موجود، تعداد صد اثر برگزیده تابه‌حال در نمایشگاه‌های بین‌المللی شرکت کردند.
او در ادامه افزود:لازم به ذکر است که فعالیت گالری آنلاین هیچا محدود به خریدوفروش آثار هنری نیست؛ بلکه شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی و برگزاری نمایشگاه آنلاین در بستر سایت و متاورس نیز از فعالیت‌های مهم این مجموعه است. برگزاری نمایشگاه هنری در متاورس می تواند فضایی منحصر به فرد در نمایش آثار هنری در اختیار هنرمندان و مخاطبان قرار دهد .در این فضا علاوه بر نمایش می توان خرید و فروش آثار هنری را نیز انجام داد.هنرمندان محترم می توانند برای همکاری و برگزاری نمایشگاه آنلاین، مشخصات خود و آثارشان را از طریق سایت hichaa.com برای ما ارسال کنند.
گالری هیچا یک گالری هنری آنلاین است که به طور رسمی فعالیت خود را از سال 1401 آغاز کرده و دارای مجوز رسمی گالری هنری آنلاین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

اخبار مرتبط

انتشار ترجمه‌ای از عباس نعلبندیان پس ۵۲ سال

نمایشنامه «طلبکارها» نوشته اگوست استریندبرگ با ترجمه عباس نعلبندیان بعد از پنجاه‌ودوسال منتشر شد.
18 دقیقه قبل

آخرین مجموعه شعر سعاد صباح به فارسی منتشر شد

آخرین مجموعه شعر سعاد الصباح شاعر و متفکر عرب به فارسی منتشر شد.

سعید راد درگذشت

سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون ایران صبح اول مرداد ماه در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

مستند «آی‌ آدم‌ها» و دغدغه‌ای ادامه‌دار برای بنی‌اعتماد

رخشان بنی‌اعتماد بیش از ۸ سال قبل مستند «آی آدم‌ها» را با محوریت یک موسسه نیکوکاری که در راستای...